Kwaliteits en duurzaamheids-
medewerker
Hoort Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij jouw DNA, dan verwelkomen wij je graag in ons team.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is onderdeel van onze identiteit en daarmee één van onze kernwaarden. Of het nu onze klanten, onze partners, onze medewerkers of onze bloemenketen zijn. Bij Coloriginz nemen we de verantwoordelijkheid om samen onze duurzaamheid te verbeteren.
Elke dag werken we aan bewustwording en het doorvoeren van ecologische en sociale verbeteringen binnen onze bedrijven, onze toeleveringsketen en onze sierteeltsector.
Onze ambitie is om te streven naar een nul-impact op het milieu en een positieve bijdrage te leveren aan de mensen in onze waardeketen, waardoor de wereld duurzamer wordt.
Om impact te maken met onze MVO-strategie zijn wij van mening dat we dit alleen gezamenlijk in onze keten en als sector als geheel kunnen doen. Dit bereiken we door nauw samen te werken met onze zakenpartners en stakeholders en onze kennis op een transparante manier te delen.
Ben jij op zoek naar een baan voor 16-20 uur per week, lees dan wat je gaat doen.
Wat je ga jij doen?
Je ondersteunt de activiteiten en projecten van de Manager Kwaliteit en Duurzaamheid. Samen coördineer je projecten en help je mee met het uitbrengen van adviezen op het gebied van duurzaamheid binnen de sierteeltactiviteiten van Coloriginz. Samen werk je ook aan de implementatie van de duurzaamheidsstrategie binnen Coloriginz en zorg je ervoor dat de gestelde doelen worden behaald.
Wij zoeken jou als je, :
- HBO werk- denkniveau hebt;
- Projectmanagementvaardigheden en stakeholdermanagement hebt;
- Projectverantwoordelijkheid kunt nemen en autonoom kunt werken;
- Vloeiend Nederlands spreekt en Engels is een sterke plus;
- Goede vaardigheden met Word en Excel hebt;
- Wij zijn niet makkelijk met openbaar vervoer te bereiken, dus eigen vervoer is wel een vereiste;
- Accuraat, proactief en leergierig bent.
Wat kan jij van ons verwachten:
- Maandsalaris afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring;
- Opleidingsmogelijkheden om verder te groeien in je functie en binnen de organisatie;
- Reiskosten- en pensioenregelingen;
- Een leuk team gepassioneerde collega’s.
Enthousiast geworden?! Reageer vandaag nog door te solliciteren middels de sollicitatiebutton en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel gerust met de afdeling HR op 06 – 121 46 449 of 06 -30 52 80 71 dan krijg je Wendy of Judit aan de telefoon. Je kunt ook mailen naar [email protected]
Zoek jij een parttime baan? Solliciteer op onze vacature
Of ken jij iemand die op zoek is naar deze baan? Solliciteer dan snel.
-
Wendy Buskermolen & Judit Kwartsz
- HR advisor & HR support
- 0612146449 of 0630528071
- [email protected]