Onze strategie
De strategie van Dutch Flower Group naar 2025 is gebaseerd op ons ondernemerschap, waar onze kracht ligt als familie van bedrijven. We zijn en blijven een betrokken familie van mensen, die zich dagelijks inzetten voor het fantastische portfolio van klanten wat wij mogen bedienen.
Om duurzame groei te realiseren, hebben wij 6 strategische thema’s (de ‘Drivers For Growth’) naar 2025 geformuleerd:
- Klantgedreven (Customer Driven)
- Gepassioneerde collega’s (Passionate People)
- Intensiever samenwerken met onze kwekers (Team Up With Growers)
- Onze keten slimmer inrichten (Smarter Supply Chains)
- Digitaliseren (Digitalize)
- Duurzaamheid – IMPACT25 (Sustainability)
Alle strategische thema’s hebben we voorzien van concrete initiatieven. Wij willen binnen al onze activiteiten verdere verduurzaming realiseren. Naar 2025 hebben we hiervoor een gedeelde Sustainability strategie gedefinieerd: IMPACT25. Lees meer over onze duurzaamheid.
Samen op weg naar 2025
Met alle strategische initiatieven die we gezamenlijk nemen, hebben we alle vertrouwen dat we de juiste dingen doen voor onze klanten, met onze kwekers en toeleveranciers en voor onze medewerkers. En daarmee samen ook zorgdragen voor een kleurrijke en groenere wereld. Kleurrijk door er met onze prachtige bloemen en boeketten te zijn op momenten in het leven van mensen welke er echt toe doen, verzorgd door onze gepassioneerde medewerkers. Een groenere wereld door de rol die onze planten innemen in de leefomgeving van mensen en alle inspanningen die we met onze eigen en sectorinitiatieven doen om te verduurzamen.