25 juni 2024

Dutch Flower Group viert 25-jarig bestaan met haar partners

Met als thema: Today, Tomorrow and the Future

Op 20 juni vierde Dutch Flower Group (DFG) haar 25-jarig jubileum met een bijzonder event. Om deze mijlpaal te vieren, kwam een select gezelschap van meer dan 400 kwekers, leveranciers, klanten en partners bij elkaar in de SugarFactory om samen terug te blikken, maar vooral vooruit te kijken naar de toekomst van de sierteeltsector.

In 1999 is Dutch Flower Group ontstaan vanuit een fusie tussen de bloemen- en plantenbedrijven OZ Group uit Aalsmeer en Van Duijn Groep uit Naaldwijk. Inmiddels is DFG uitgegroeid tot een internationale familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven.

DFG 25 Years Event

Het programma begon met een warm welkom van Jan van Dam, CEO bij DFG, die trots terugblikte op de afgelopen 25 jaar en zijn waardering uitsprak over waar DFG nu staat als bedrijf. Hij benadrukte vooral de waarde van partnerships.

Vervolgens had DFG de eer om Liesje Schreinemacher, Minister van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking te verwelkomen. Tijdens haar inspirerende speech sprak ze over het belang van internationale handel en duurzaamheid, en uitte ze haar trots over DFG’s ondernemerschap en duurzaamheidsinspanningen.

Daarna volgden de “DFG Talks’ onder leiding van Marcel Zandvliet, CMO | CSO bij DFG. Het panel bestond uit Arne Bac (Rabobank), Adri Bom-Lemstra (Glastuinbouw Nederland), Boyd Muijs (Lidl International) en Hugo Noordhoek Hegt (Dümmen Orange). Ze bespraken de belangrijkste thema’s in de sierteelt, vooraf gekozen door de gasten.

Futurist Christian Kromme sloot het plenaire programma af met een fascinerende blik op de toekomst waarin de natuur de roadmap vormt voor de mens en technologische versnelling.

Na een gezamenlijke toost was er volop gelegenheid om na te praten, te netwerken en te genieten van het walking dinner.

Heeft u vragen?

Neem dan contact op met:

0

omzet (2023)

0

boeketten per week naar de consument

0

bloemen per week naar de consument

0

planten per week naar de consument

0

afzetlanden

0%

op weg naar gecertificeerde inkoop

0

landen met kantoren

0

medewerkers