fotomel_9380_TRADEFAIR18.jpg
Media

Retailactie Ride for the Roses

Rozen in AH supermarkt met ketenbijdrage voor KWF Kankerbestrijding

Voor het vierde jaar op rij organiseerde Dutch Flower Group (DFG) samen met supermarktketen Albert Heijn en preferred bloemenpartner Bloom, onderdeel van DFG, de retailactie voor Ride for the Roses.

Elke verkochte bos rozen heeft bijgedragen aan de totale opbrengst van € 39.000,-. Dit bedrag gaat naar de winnaar van de Koningin Wilhelmina Onderzoeksprijs (KWO).

Deze prijs is een onderscheiding die het KWF uitlooft aan een onderzoeker met een uitmuntend onderzoeksvoorstel op oncologisch gebied. In 2014 is de prijs toegekend aan prof. Dr. Schumacher, onderzoeker van het Nederlandse kankerinstituut, onderdeel van het Antonie van Leeuwenhoek.

Retailactie Ride for the Roses

 

De actie liep van 1 tot en met 6 september jl. en was een groot succes, mede door de bijdragen van Air France-KLM-Martinair Cargo, Van Benten Transport, DillewijnZwapak verpakkingen, Chrysal International, Broekhof verpakkingen, Bloom en uiteraard Albert Heijn.

De keten bedankt alle consumenten voor hun aankoop in de actieweek!