fotomel_1615_dfg_westl.jpg
Streven naar perfectie

Een van onze handelsmerken is de kwaliteit van de producten. Het is voor ons een vanzelfsprekendheid die in al onze vezels zit: we leveren de klant wat hij bestelt! Dus de kwaliteit die hij wenst. Die voldoet per definitie aan de strenge eisen van de vele belangrijke keurmerken. Daar zijn de processen op onze bedrijven op ingericht, daar is de samenwerking met onze kwekers en andere leveranciers in de keten op gebaseerd.

ICT, logistieke ontwikkelingen, product- en procesinnovatie – daarin lopen we met onze partners voorop en daarin streven we met hen zoveel mogelijk naar perfectie in iedere vorm. 

Feit is dat wij zelf geen kwekers zijn. Onze toegevoegde waarde in de keten zit hem dan ook niet in de producten zelf, maar in alles eromheen. Van het samenbrengen van partners tot het ontzorgen van klanten. Van het verspreiden van de juiste kennis en expertise tot het optimaliseren van logistiek, keuzes in productvariëteiten en bedrijfsprocessen. Van het aanmoedigen van maatschappelijk betrokken ondernemerschap tot het waarmaken van onze medeverantwoordelijkheid voor een betere en duurzamere wereld.

We werken zoveel mogelijk met gecertificeerde partners, onder meer met de volgende labels: 

FCM_MH_RGB_POSFlorimark _gtpFlorimark _tracecertMPS-Florimark Trade Vignet 

 

De mooiste bloemen en planten worden op een verantwoorde en duurzame manier gekweekt en verhandeld. Dutch Flower Group is daarom founding father binnen het international keteninitiatief inzake verduurzaming van de sierteeltsector: Floriculture Sustainability Initiative (FSI).

undefined