fotomel_9301_TradeFair16.jpg
Nieuws

RETAILACTIE VOOR RIDE FOR THE ROSES WEDEROM SUCCES

Rozen in AH supermarkt met ketenbijdrage voor KWF Kankerbestrijding
 
Aalsmeer-9 september 2013
 
Voor het derde jaar op rij organiseerde Dutch Flower Group (DFG) samen met supermarktketen Albert Heijn en preferred bloemenpartner Bloom, onderdeel van DFG, de retailactie voor Ride for the Roses.

Dit jaar in een gloednieuwe verpakking gestoken, heeft AH haar winkelvloer wederom ter beschikking gesteld om de bossen lange rozen te verkopen, met een bijdrage uit de gehele sierteeltketen.

De actie liep van 2 tot en met 7 september jl. en was een groot succes, mede door de bijdragen van Martinair Cargo, Van Benten Transport, DillewijnZwapak verpakkingen, Chrysal International, Broekhof verpakkingen, Bloom en uiteraard Albert Heijn.

Door het extreem zomerse weer is de afzet iets lager uitgevallen, maar de totale opbrengst van € 35.400,- is uiteraard een prachtige bijdrage vanuit deze keten met de speciale RFTR rozenactie.

De keten dankt dan ook alle consumenten hartelijk dank voor hun aankoop in de actieweek!

Bloemenactie KWF Kankerbestrijding