02 oktober 2017

DUTCH FLOWER GROUP BUNDELT E-FULFILMENT ACTIVITEITEN: E-FLORA

Sinds vele jaren organiseert een aantal Dutch Flower Group (DFG) bedrijven voor haar klanten die online boeketten en planten aan consumenten verkopen, alle E-fulfilment activiteiten. Deze activiteiten bestaan uit het volledig ontzorgen en organiseren van de online floral category in de belevering van boeketten, planten en vaak ook aanvullende gift-items in opdracht van haar klanten naar de consument in diverse Europese landen.

In de afgelopen jaren is door DFG gewerkt aan een nauwere samenwerking met BloomPost (onder andere: Brievenbusbloemen.nl) en is besloten om alle E-fulfilment activiteiten per 1 oktober te gaan bundelen in een nieuwe organisatie: e-Flora.

Directeur van de nieuwe organisatie is Dave van Stijn, ondersteund door Rob Ammerlaan (NL), Paul Egeter (UK) en manager operations Bjorn Duis.

Op de foto: Dave van Stijn, samen met Marco van Zijverden en Harry Brockhoff.

Dave van Stijn: “de combinatie van de slagkracht van Dutch Flower Group, met de creativiteit en e-commerce kennis van BloomPost creëert een unieke propositie. We zien een explosieve groei in zowel de cadeaucategorie als thuisbezorging voor eigen gebruik. Vanuit e-Flora maken we het mogelijk dat onze partners hier optimaal op in kunnen spelen in een volledig geserviced model; van een onderscheidende collectie tot en met home delivery.”

0

omzet (2022)

0

boeketten per week naar de consument

0

bloemen per week naar de consument

0

planten per week naar de consument

0

afzetlanden

0%

op weg naar gecertificeerde inkoop

0

landen met kantoren

0

medewerkers